Vodka Beluga GOLD LINE + štěteček kožený obal 40%0.70l
Kód: VO015743Detailní popis produktu
Gold Line není zpracovávána sériově, produkuje se pouze omezené množství. Jedná se o exkluzivní produkt. Jeho denní produkce je devět set lahví. Individuální identifikační číslo je na každé láhvi, která potvrzuje přísnou kontrolu kvality výroby. Vodka Beluga je mistrným dílem ve výrobě vodky. Recept na Beluga Vodku je jedinečný a složitý. Technologický cyklus výroby této vodky trvá tři měsíce. Základem pro je artézská voda ze sibiřských pramenů a speciální slad. Při výrobě je používáno sladových enzymů, které pomáhají významně zlepšit chuť Beluga. Tento slad dává vodce plnější chuť a charakter. Jedná se o exkluzivní produkt. Autenticita této vodky je garantována speciální zátkou, přelitou pečetícím voskem s vytlačeným razítkem výrobce. Unikátní dřevěné kladívko a štětec jsou připevněny k hrdlu každé láhve a slouží k rozbití vosku a očištění před servírováním. Malá ryba, zlatý kroužek a kovová etiketa jsou ručně připevňovány na každou láhev. Každá láhev vodky Beluga Gold Line je opatřena svým vlastním číslem, dokládajícím unikátnost tohoto výrobku.Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Buďte první, kdo napíše příspěvek k této položce.
Vodka Beluga
má dlouhou historii, která sahá až do roku 1900. Značka je pojmenována po bílém velrybím druhu Beluga, který se vyskytuje v Arktickém oceánu. Inspirací pro značku se staly také tradice ruského carství a umění výroby ruského kaviáru.
Vodka Beluga je vyrobena v malé ruské vesnici na Sibiři, kde se nachází největší destilační komplex v Evropě. Voda používaná k výrobě této vodky pochází z Arktického pramene, který se nachází v blízkosti destilerie. Vodku Beluga lze rozpoznat i podle charakteristického loga - bílého velryba umístěného na etiketě lahve.
Beluga patří mezi nejvýznamnější značky ultrapremium vodky na světě a je oblíbená nejen mezi milovníky vodky, ale také mezi sběrateli luxusních alkoholických nápojů. Vodka Beluga byla oceněna mnoha prestižními cenami a získala si své místo v mezinárodním gastronomickém průmyslu.